fredag den 31. august 2012

Forsøg på at blogge fra min telefon


Det er simpelthen så længe siden jeg sidst har blogget. Min computer er døden nær, og hvis jeg skal bruge den er jeg nødt til at have håndsvinget igang... Men det ender hver gang med at den er ved at ryge ud af vinduet med en sidevind!! Nu har jeg så fået en af de her smarte telefoner der kan en hel masse. Min gode gamle Nokia brændte simpelthen sammen i sidste uge. Så nu er jeg ved at se om jeg kan finde ud af at blogge lidt fra sådan et monstrum i stedet for. 

Jeg var ude i det gode vejr og nyde haven her til eftermiddag, og der fik jeg taget dette skønne billede af Ulme....

Jeg har så mange flotte georginer der står i fuldt flor lige for tiden. 

Jeg håber at dette er startskuddet til at kunne blive lidt flittigere til at bruge bloggen. Det er også planen at vi snart skal have os en ny computer så det gerne skulle komme til at gå lidt lettere. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar